Kawasaki offisielle nyhetsbrev
Alle nødvendige felt
Ved å oppgi dine data, aksepterer du Kawasaki's policy for personvern bekrefter at du har lest og forstått reglene.
Our mission is to enable riders to more completely control high-performance machines, and enjoy the pleasure of riding. Helping riders realise this simple and innate desire is the goal of Kawasaki technology
The result of our advanced engineering, exhaustive testing and continuous striving for superior reliability, safety and performance.
BSD (Blind-Spot Detection) monitors the bike’s surroundings and alerts the rider to presence of a vehicle approaching in the rider’s blind spot.
ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
Den Kawasaki-originale monocoque-aluminiumrammen er en hul boksstruktur som ligger over motoren for å oppnå et slankt chassisdesign. Den bruker motoren som et fast element for å sikre den ideelle stivhetsbalansen.
KIPASS (Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) er et nøkkelsystem som muliggjør aktivering av tenning og styrelås uten å ha nøkkelen i motorsykkelen.
K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-Braking Technology) ABS er et avansert bremsesystem som forbinder for- og bakbremser for stabil bremsing.
KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock Brake System) er et høypresisjons bremsesystem designet spesielt for supersport-modeller, og tilbyr høyeffektiv bremsing samtidig som den opprettholder en naturlig følelse.
Dekktrykkovervåkingssystemet (TPMS) overvåker kontinuerlig dekkenes lufttrykk mens du kjører, og gir fører en ekstra sikkerhet på lange turer.
Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.
Smart Regulator er en svært effektiv regulator for små motorsykler, og gir mer effektiv drivstofføkonomi ved å minimere effekttap til generatoren.
Kurvelys gir ekstra belysning når du svinger, og skaper en bredere belyst bane i retningen sykkelen er på vei.
*ERGO-FIT er et grensesnitt som gjør det mulig for en rekke førere å føle seg i ett med sin motorsykkel.
AHB (Auto Hi Beam) automatically switches the headlights setting to low beam from high beam when it detects a vehicle ahead.
Activated when the rider has stopped and firmly applies the brake(s), VHA (Vehicle Hold Assist) engages the rear brake to allow the rider to relax their brake hand/foot.
Kawasaki’s originale sølvspeillakk bruker ett lag sølv til å skape et svært reflekterende, glasslignende metallutseende.
ESS (Emergency Stop Signal) causes the brake light to flash during hard braking, calling attention to the bike’s quick deceleration.
Kawasaki SPIN is a smartphone-based infotainment app that enables various third-party applications to be downloaded and mirrored on the cockpit’s TFT display.
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) tilpasser seg vei- og kjøreforhold i sanntid, og sørger for den ideelle dempingen for hver situasjon.
FCW (Forward Collision Warning) warns the rider when the system determines that continuing at the current speed may result in a collision with the vehicle in front.
Ever since our first motorcycle engine in 1950, Kawasaki has been continually pursuing new technologies in the creation of our high-performance engines.
Vi bruker cookies for å sikre at vi gir deg den beste opplevelsen på våre nettsider. Ved å klikke "ENIG"-knappen, du tillater oss å bruke cookies. Hvis du ikke aksepterer, er det mulig at enkelte deler av denne nettsiden vil ikke fungere riktig. Men hvis du har lyst til, kan du endre innstillingene for informasjonskapsler til enhver tid. For mer informasjon se våre "cookies og personvernvilkår".